Dzięki aplikacji mobilnej "Nasz Bank" można wygodnie korzystać z bankowości elektronicznej na telefonie. Aplikacja dostępna jest na telefony z Androidem i IOS. Możesz pobrać z aplikację wyszukując frazę "Nasz Bank" (Sklep Google), "BS Będzin - Nasz Bank" (Sklep Apple) lub zeskanować kod QR poniżej.

Aplikacja jest wygodną i bezpieczną formą dostępu do Twojego konta bankowego z telefonu czy tabletu.

Aplikacja umożliwia obsługę rachunków bankowych za pośrednictwem urządzeń mobilnych typu smartfon, tablet. Pozwala na kontrolę Twoich finansów w dowolnym miejscu i czasie. Aby korzystać z Aplikacji musisz posiadać dostęp do bankowości internetowej (własny indywidualny identyfikator i hasło). Niezbędny jest pakiet danych internetowych, ponieważ Aplikacja łączy się z odpowiednim serwerem przez Internet. Aplikacja działa poprawnie na urządzeniu z systemem operacyjnym Android od wersji 5.0, iOS od wersji 9.0. Urządzenie nie może być zrootowane.

Usługa płatności mobilnych BLIK dostępnych w Aplikacji mobilnej.

Płatności BLIKIEM są wygodne i bezpieczne - podajesz kod BLIK i zatwierdzasz transakcję e-PIN'em w aplikacji mobilnej. Nie musisz logować się do bankowości internetowej, przepisywać haseł SMS lub danych karty płatniczej. Wszystko, czego potrzebujesz, to telefon z aplikacją mobilną Nasz Bank.

Przelew na telefon BLIK jest idealnym rozwiązaniem do błyskawicznego rozliczania się ze znajomymi. Zrobisz to natychmiastowo, znając jedynie ich numery telefonów. Nieistotne jest to, w jakim banku ma konto osoba, której przelewasz pieniądze. Nie musicie być klientami tego samego banku. Wystarczy, że oboje macie dostępną funkcję Przelewu na telefon BLIK w swoich aplikacjach bankowych. Przelew dociera w kilkanaście sekund bez względu na godzinę i dzień tygodnia.

Dzięki aplikacji zyskujesz:

  • mobilność – aplikacja dostosowana jest do urządzeń przenośnych: telefony komórkowe, tablety
  • dostępność usług banku z przenośnych urządzeń np. telefonu, tabletu 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę bez względu na miejsce i czas
  • wygodę - wygodna kontrola środków na rachunkach
  • mobilną autoryzację dyspozycji składanych w systemie bankowości internetowej
  • satysfakcję korzystania z usług banku

Komunikacja między aplikacją Nasz Bank a bankiem odbywa się z użyciem mechanizmów szyfrujących. Korzystanie z Aplikacji jest bezpieczne - dostęp chroniony jest kodem e-PIN lub z wykorzystaniem cech biometrycznych:

  • e-PIN – indywidualne hasło dostępu do Aplikacji,
  • użytkownicy Aplikacji mogą logować się wykorzystując cechy biometryczne - odcisk palca,

Ważne:

  • dbaj o bezpieczeństwo Twojego urządzenia mobilnego, instaluj tylko legalne oprogramowanie oraz wszystkie zalecane aktualizacje
  • zawsze używaj zaktualizowanego oprogramowania antywirusowego
  • pamiętaj, e-PIN do logowania w Aplikacji mobilnej przeznaczony jest tylko dla jednej osoby – nie udostępniaj go innej osobie
  • zawsze kończąc pracę korzystaj z polecenia „Wyloguj”
  • bank będzie wysyłał komunikaty do użytkowników tylko i wyłącznie poprzez system bankowości elektronicznej, w Aplikacji po zalogowaniu lub w powiadomieniach push
  • bank nigdy i w żadnej formie nie będzie Cię prosił o podanie kodu dostępu (kodu e-PIN) do Aplikacji

  Przewodnik Użytkownika do aplikacji mobilnej "Nasz Bank" (Android)

  Przewodnik Użytkownika do aplikacji mobilnej "Nasz Bank" (iOS)

Instalacja:

W zależności od tego jaki masz system operacyjny w telefonie wybierz sklep internetowy, z którego pobierzesz darmową aplikację.

Przejdź do sklepu z aplikacjami w telefonie klikając:

lub zeskanuj kod QR:

Android: iOS:

 

Polityka prywatności

  1. Aplikacja mobilna BS Będzin – Nasz Bank (Aplikacja) została przygotowana dla Klientów Banku Spółdzielczego w Będzinie (Bank).
  2. Klient pobierając aplikację z portalu internetowego wyraża zgodę na jej instalację i użytkowanie oraz na poniższe zasady Polityki Prywatności. Klient może w każdym momencie usunąć aplikację z urządzenia mobilnego, co nie wpływa na stan środków przechowywanych w Banku ani na działalnie innych aplikacji, związanych ze zdalnym dostępem Klienta do usług w Banku.
  3. Aplikacja na urządzeniu mobilnym:
    1. komunikuje się z systemami Banku, w którym Klient prowadzi swój rachunek, z użyciem mechanizmów szyfrujących,
    2. uzyskuje dostęp do następujących uprawnień na urządzeniu mobilnym:
      • pamięci,
      • komunikacji sieciowej – pełen dostęp do Internetu, stanu sieci i stanu Wi-Fi,
      • informacji o lokalizacji,
      • aparatu fotograficznego,
      • danych kontaktów.
  4. Aplikacja na urządzeniu mobilnym nie przechowuje żadnych danych osobowych, które mogłyby umożliwić osobie trzeciej identyfikację konkretnego użytkownika Aplikacji, nie przechowuje danych pozwalających na uwierzytelnienie w serwisie, ani danych Klienta Banku, dostępnych po zalogowaniu.
  5. Dane Klienta związane z usługą świadczoną przez Bank mogą być pobierane z Banku przez Aplikację. W takim przypadku są one krótkotrwale przechowywane na urządzeniu mobilnym w celu ich wyświetlenia użytkownikowi, nie dłużej jednak niż do wyłączenia Aplikacji.
  6. W przypadku braku zgody na niniejszą Politykę Prywatności prosimy nie instalować Aplikacji lub ją usunąć z urządzenia mobilnego.
  7. Bank zastrzega sobie prawo zmiany Polityki Prywatności poprzez opublikowanie nowej Polityki Prywatności na stronie www.

Wersja na dzień: 14.10.2020 r.

Korzystając z kart bankomatowych należy pamiętać o:

  • nie zapisywaniu numeru PIN;
  • nie trzymaniu numeru PIN i karty w jednym miejscu;
  • nie udostępnianiu numeru PIN i karty innym osobom;

Zgubiona lub skradziona karta bankomatowa?

Niezwłocznie zgłoś taką sytuację telefonicznie: (+48) 828-828-828 lub (+48) 86 215 50 50 czy też osobiście w dowolnej jednostce Banku Polskiej Spółdzielczości lub Banku Spółdzielczego. Bank ponosi odpowiedzialność finansową za transakcje dokonane od momentu zgłoszenia zastrzeżenia karty.