Już dziś możesz pobrać naszą aplikację mobliną "Nasz Bank" i wygodnie korzystać z bankowości elektronicznej na telefonie. Aplikacja dostępna jest na telefony z Androidem i IOS. Możesz pobrać z aplikację wyszukując frazę "Nasz Bank" (Sklep Google), "BS Będzin - Nasz Bank" (Sklep Apple) lub zeskanować kod QR który znajdziesz po lewej w sekcji "Aplikacja Mobilna".

Aplikacja jest wygodną i bezpieczną formą dostępu do Twojego konta bankowego z telefonu czy tabletu.

Aplikacja umożliwia obsługę rachunków bankowych za pośrednictwem urządzeń mobilnych typu smartfon, tablet. Pozwala na kontrolę Twoich finansów w dowolnym miejscu i czasie. Aby korzystać z Aplikacji musisz posiadać dostęp do bankowości internetowej (własny indywidualny identyfikator i hasło). Niezbędny jest pakiet danych internetowych, ponieważ Aplikacja łączy się z odpowiednim serwerem przez Internet. Aplikacja działa poprawnie na urządzeniu z systemem operacyjnym Android od wersji 5.0. Urządzenie nie może być zrootowane.

Dzięki aplikacji zyskujesz:

  • mobilność – aplikacja dostosowana jest do urządzeń przenośnych: telefony komórkowe, tablety
  • dostępność usług banku z przenośnych urządzeń np. telefonu, tabletu 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę bez względu na miejsce i czas
  • wygodę - wygodna kontrola środków na rachunkach
  • mobilną autoryzację dyspozycji składanych w systemie bankowości internetowej
  • satysfakcję korzystania z usług banku.

Więcej szczegółowych informacji dostępnych pod linkiem: Aplikacja Mobilna

Korzystając z kart bankomatowych należy pamiętać o:

  • nie zapisywaniu numeru PIN;
  • nie trzymaniu numeru PIN i karty w jednym miejscu;
  • nie udostępnianiu numeru PIN i karty innym osobom;

Zgubiona lub skradziona karta bankomatowa?

Niezwłocznie zgłoś taką sytuację telefonicznie: (+48) 828-828-828 lub (+48) 86 215 50 50 czy też osobiście w dowolnej jednostce Banku Polskiej Spółdzielczości lub Banku Spółdzielczego. Bank ponosi odpowiedzialność finansową za transakcje dokonane od momentu zgłoszenia zastrzeżenia karty.