Inne usługi Bankowe
Przedstawiamy Państwu naszą ofertę innych usług Bankowych:
UWAGA! Wymogiem korzystania z MojeID jest dostęp do bankowości elektronicznej oraz podany w Banku adresu e-mail. Adres ten można podać zarówno w Placówkach Banku jak i w bankowości elektronicznej w zakładce Ustawienia --> Moje Dane.
Uruchamiamy je wraz z Profilem Zaufanym, który jest metodą potwierdzania tożsamości w systemach elektronicznej administracji. Można powiedzieć, że Profil Zaufany zastępuje podpis własnoręczny składany na papierze. Dzięki temu, wiele spraw urzędowych można załatwić bez wychodzenia z domu. Skorzystanie z mojeID pozwala na wygodne założenie Profilu Zaufanego bez wychodzenia z domu lub korzystania z usług banku komercyjnego. Możliwość korzystania z wielu e-usług przez internet będzie nie tylko wygodne, ale i bezpieczne. Bez konieczności wychodzenia z domu, w trakcie choroby lub w innej sytuacji uniemożliwiającej dotarcie do urzędu (podeszły wiek, opieka nad dziećmi, wyjazd, kwarantanna itp.).
Aktualną listę usług publicznych znajdziesz tutaj: https://obywatel.gov.pl/
Informacje na temat Profilu Zaufanego znajdziesz tutaj: https://www.gov.pl/web/cyfryzacja/profil-zaufany
Więcej informacji o mojeID znajdziesz tutaj: https://www.mojeid.pl/
Czym jest MojeID
MojeID służy do zdalnego potwierdzania tożsamości. Pozwala na bezpieczną weryfikację danych klienta za pomocą bankowości internetowej. Przekazanie danych każdorazowo wymaga akceptacji. Dzięki mojeID można wygodnie korzystać z komercyjnych oraz publicznych usług dostępnych online. MojeID to rozwiązanie, które bardzo ułatwia życie. Za pomocą kilku kliknięć pozwala w bezpieczny sposób na weryfikację tożsamości, bez konieczności wstawania z kanapy, w zaciszu domu, na dowolnym urządzeniu i w dogodnym czasie.
Korzyści
● Łatwiejszy dostęp
Proste rejestrowanie się i logowanie u dostawców usług.
● Bezpieczeństwo
Poczucie bezpieczeństwa i kontroli nad przekazywaniem danych dzięki sprawdzonemu standardowi.
● Użyteczność
Korzystastanie z większej liczby usług online lub dostępu do paneli uzupełniających usługi tradycyjne.
● Potwierdzanie tożsamości w Internecie staje się łatwiej dostępne
W szybki i bezpieczny sposób, wraz z przekazaniem wiarygodnych danych ją opisujących (np: imię, nazwisko, PESEL, data urodzenia) na potrzeby zawarcia umowy lub pierwszego logowania.
Zastosowanie
● Usługi publiczne
Składanie wniosków do urzędów (np. wniosek o dowód osobisty, paszport, wyrejestrowanie samochodu)
Dostęp do danych (np. dane o ubezpieczeniach społecznych, informacja o punktach karnych)
● e-Commerce
Potwierdzanie wieku klienta (np. zakup alkoholu)
Dostarczanie danych niezbędnych do dostawy
● Energetyka
Rejestracja wniosku/formularza
Przedłużenie umowy
Dostęp do portalu klienta
● Medycyna
Rejestracja/autoryzacja dostępu do usług i produktów medycznych
Zakup leków przez internet
● Media
Potwierdzanie dostępu do treści ograniczonych wiekowo
Opłacanie abonamentu
● Ubezpieczenia
Sprzedaż polisy przez internet
Odnowienie polisy (Direct)
Pytania i odpowiedzi
1. Co to jest mojeID?
MojeID to bezpieczne narzędzie potwierdzania tożsamości online w usługach komercyjnych i publicznych. Umożliwia realizację wszelkich formalności, które dotychczas wymagały osobistego uwierzytelnienia danych drogą elektroniczną.
2. Czy aby korzystać z mojeID muszę najpierw osobiście okazać gdzieś dokument tożsamości?
Zaletą mojeID jest wyeliminowanie konieczności dodatkowego potwierdzenia tożsamości. Usługa opiera się na logowaniu do bankowości internetowej, które jest tu równoznaczne z potwierdzeniem Państwa tożsamości.
3. Jaką mam korzyść z używania mojeID?
Na pewno zyskują Państwo więcej wolnego czasu, który wcześniej byłby potrzebny na osobiste wizyty w wielu firmach i instytucjach w celu załatwienia spraw związanych ze sfinalizowaniem umowy, czy podpisaniem dokumentów.
Jest to także rozwiązanie wygodne, ponieważ za pomocą kilku kliknięć pozwala w bezpieczny sposób na weryfikację tożsamości, bez konieczności wstawania z kanapy, w zaciszu domu, na dowolnym urządzeniu i w dogodnym czasie.
4. Czy korzystanie z mojeID jest płatne?
Usługa mojeID jest bezpłatna dla wszystkich Klientów indywidualnych chcących potwierdzać za jej pomocą tożsamość.
5. Czy korzystanie z mojeID jest bezpieczne?
Korzystanie z mojeID jest bezpieczne dla wszystkich użytkowników. Przed uruchomieniem usługa była wiele razy weryfikowana przez Krajową Izbę Rozliczeniową – dostawcę usługi i zarazem operatora systemu Elixir. Poddano ją także niezależnemu audytowi bezpieczeństwa. Usługa spełnia najwyższe wymogi i standardy Ministerstwa Cyfryzacji. Dane w mojeID nie są udostępniane automatycznie. Wszystko odbywa się za zgodą użytkownika, po zalogowaniu się do banku.
Jak korzystać?
Korzystanie z mojeID jest bardzo proste i intuicyjne. Wszędzie gdzie wymagany jest profil zaufany można zalogować się za pomocą mojeID nieważne czy to pierwsze logowanie, kolejne logowanie czy logowanie do istniejącego już profilu zaufanego. Poniżej na przykładzie Internetowego Konta Pacjenta (IKP) zostanie przedstawiony proces logowania poprzez mojeID.
1. Zawsze zaczynamy od usługi czy strony na której chcemy się zalogować. W tym przypadku jest to IKP. Klikamy "Zaloguj się" i następnie "Zaloguj się na IKP".
2. Zostaniemy przeniesieni na stronę wyboru sposobu logowania. Należy wyszukać kafelki z nazwami banków i kliknąć na kafelek z logami SGB Bank i Bank BPS. Są to banki zrzeszające Banki Spółdzielcze taki jak nasz.
3. Kolejno zostaniemy przekierowani do strony wyszukiwania konkretnego Banku Spółdzielczego. Można nas wyszukać albo rozwijając listy z województwami i bankami albo wyszukując frazę "Będzin". Po wybraniu naszego banku należy kliknąć "ZALOGUJ SIĘ"
4. Ostatnim krokiem jest zalogowanie się do bankowości elektronicznej za pomocą identyfikatora i hasła. Logowanie za każdym razem trzeba będzie potwierdzić aktualną metodą uwierzytelniającą (Kody SMS, Aplikacja Nasz Bank). Po zalogowaniu się wyskoczy wniosek o udostępnienie danych w celu zalogowania się na konto IKP. Należy uważnie sprawdzić poprawność wyswietlonych danych osobowych i kliknąć "Akceptuj" i ponownie potwierdzić aktualną metodą uwierzytelniającą. Po udanym potwierdzeniu zostaniemy z powrotem przekierowni na IKP.
Apple Pay w naszym banku. Płać wygodniej, szybciej, bezpieczniej.
Płacąc za pomocą Apple Pay, korzystasz ze wszystkich zalet karty płatniczej naszego banku. Takie transakcje są łatwe, bezpieczne i poufne. Zyskujesz też wygodę – teraz na zakupy nie musisz zabierać portfela bo wystarczy, że masz ze sobą swojego iPhone’a.
Płacąc za pomocą Apple Pay poprzez iPhone’a, Apple Watch, iPada lub Maca*, korzystasz ze wszystkich zalet karty płatniczej naszego banku. Płacenie z Apple Pay jest proste, a usługa działa z urządzeniami, których używasz na co dzień. Dane Twojej karty pozostają bezpieczne, ponieważ nie są przechowywane w urządzeniu ani udostępniane podczas transakcji. Płacenie w sklepach, aplikacjach mobilnych (czyli popularnych „apkach”) i internecie jeszcze nigdy nie było tak łatwe, bezpieczne i poufne.
Karta płatnicza naszego banku z Apple Pay. Bezpieczniejsze, bardziej poufne płatności. Podczas zakupów Apple Pay wykorzystuje numer przypisany konkretnemu urządzeniu i unikalny kod transakcji. Pełny numer karty nigdy nie jest przechowywany w urządzeniu ani na serwerach Apple i nie może być udostępniany sprzedawcom. Apple Pay nie zachowuje danych o transakcjach, które dałoby się powiązać z Twoją tożsamością, zatem wszystkich zakupów dokonujesz całkowicie poufnie.
Dodanie karty płatniczej do usługi Apple Pay jest proste. Poniżej podpowiadamy, jak to zrobić. iPhone • Otwórz aplikację Wallet. • Stuknij znak „+” w prawym górnym rogu. • Wprowadź kod zabezpieczający swojej karty, aby dodać kartę kredytową lub debetową powiązaną z Twoim kontem iTunes lub wybierz opcję „Dodaj inną kartę” i zeskanuj dane karty za pomocą aparatu iPhone’a. Apple Watch • Otwórz aplikację Apple Watch w iPhonie. • Otwórz sekcję „Wallet i Apple Pay”, a następnie wybierz opcję „Dodaj kartę kredytową/debetową”. • Wprowadź kod zabezpieczający swojej karty, aby dodać kartę kredytową lub debetową powiązaną z Twoim kontem iTunes. Albo wybierz opcję „Dodaj inną kartę” i zeskanuj dane karty za pomocą aparatu iPhone’a. iPad • Przejdź do Ustawień. • Otwórz sekcję „Wallet i Apple Pay”, a następnie wybierz opcję „Dodaj kartę kredytową/debetową”. • Wprowadź kod zabezpieczający swojej karty, aby dodać kartę kredytową lub debetową powiązaną z Twoim kontem iTunes. Albo wybierz opcję „Dodaj inną kartę” i zeskanuj dane karty za pomocą aparatu iPada. MacBook Pro z czytnikiem Touch ID • Otwórz Preferencje systemowe. • Otwórz sekcję „Wallet i Apple Pay”, a następnie wybierz opcję „Dodaj kartę”. • Wprowadź kod zabezpieczający swojej karty, aby dodać kartę kredytową lub debetową powiązaną z Twoim kontem iTunes. Albo wybierz opcję „Dodaj inną kartę” i zeskanuj dane karty za pomocą kamery MacBooka Pro. Z Apple Pay płacisz szybciej i bezpieczniej. Płatności w sklepach Apple Pay to bezpieczniejszy i szybszy sposób płacenia w sklepach za pomocą iPhone’a i Apple Watch. Będąc przy kasie, możesz błyskawicznie zapłacić za pomocą urządzeń, których używasz na co dzień*. Aby zapłacić przy użyciu Face ID, kliknij dwukrotnie boczny przycisk, spójrz na ekran, a następnie zbliż iPhone’a do czytnika. Jeśli chcesz zapłacić przy użyciu Touch ID, zbliż iPhone’a do czytnika, trzymając palec na czujniku Touch ID. Płacąc zegarkiem Apple Watch, kliknij dwukrotnie boczny przycisk i zbliż Apple Watch do czytnika. Płacenie w apkach i witrynach internetowych Apple Pay to prostsza i szybsza metoda płacenia w aplikacjach i internecie, która nie wymaga zakładania kont ani wypełniania długich formularzy*. Aby za pomocą iPhone’a lub iPada zapłacić w aplikacji lub witrynie internetowej otwartej w Safari, wybierz Apple Pay na etapie finalizowania transakcji i dokonaj płatności, korzystając z Face ID lub Touch ID. Aby zapłacić w witrynie internetowej otwartej w Safari na Macu, wybierz Apple Pay i dokonaj płatności, korzystając z iPhone’a lub zegarka Apple Watch. Na MacBooku Pro możesz płacić, używając Touch ID na pasku Touch Bar. *Lista urządzeń zgodnych z Apple Pay jest dostępna na stronie: support.apple.com/km207105.Zabezpieczenia i prywatność
Jak dodać kartę?
Jak płacić?
Google Pay to szybki i prosty sposób płacenia telefonem z systemem Android.
Aplikacja ta bezpiecznie przechowuje Twoje dane i umożliwia płacenie za pomocą telefonu w sklepach stacjonarnych posiadających terminale płatnicze akceptujące płatności zbliżeniowe oraz w aplikacjach i na stronach internetowych wspierających płatności Google Pay. Płatności mobilne za pomocą telefonu są możliwe w tysiącach miejsc - sklepach stacjonarnych, aplikacjach mobilnych czy podczas zakupów online. W sklepach można wygodnie zapłacić telefonem wszędzie tam, gdzie są akceptowane płatności zbliżeniowe - tak samo jak kartą.
Pobierz darmową aplikację Google PayTM ze sklepu Google Play (musisz mieć konto Google i zaakceptować warunki usługi). Zarejestruj się w aplikacji i dodaj kartę Twojego Banku, postępując zgodnie ze wskazówkami wyświetlanymi na ekranie urządzenia (musisz posiadać urządzenie mobilne obsługujące technologię NFC oraz telefon z Androidem w wersji 5.0 „Lollipop” lub wyższej). Gotowe! Płać telefonem lub zegarkiem jak karta - wybudzając go i zbliżając do terminala płatniczego! Musisz posiadać aktualną kartę kredytową debetową lub prepaid. Google Pay możesz używać także wtedy, gdy chcesz zapłacić swoim zegarkiem. To możliwe, jeśli tylko Twój smartwatch posiada system operacyjny Wear OS w wersji co najmniej 2.0 oraz ma wbudowany moduł NFC służący do płatności zbliżeniowych. Dodawanie karty do zegarka: Płacenie kartą w zegarku: Co jeśli zgubiłem telefon lub ktoś mi go ukradł? Gdy Twój telefon jest odblokowany, ktoś może użyć go do robienia zakupów w sklepach. Jeśli nie możesz znaleźć telefonu lub został on skradziony, możesz go zlokalizować, zablokować lub usunąć z niego dane, korzystając z usługi Znajdź moje urządzenie. Jeżeli zablokujesz urządzenie, korzystanie z Google Pay nie będzie możliwe. Jeśli nie można nawiązać kontaktu z urządzeniem, dane karty mogą zostać usunięte, aby nikt nie miał do nich dostępu. Gdy znajdziesz swoje urządzenie, odblokuj je i dodaj jeszcze raz dane karty lub kart, aby korzystać z Google Pay. Pamiętaj, aby udostępnić funkcje lokalizacyjne na swoim urządzeniu, dzięki temu będziesz mógł sprawdzić położenie swojego urządzenia i w razie potrzeby zdalnie zablokować do niego dostęp. Google Pay nie przechowuje danych kart na telefonie, dlatego osoba, która go znajdzie lub ukradnie, nie będzie miała do nich dostępu, nawet jeśli telefon będzie odblokowany. Czy korzystanie z Google Pay jest bezpieczne? Google Pay dba o bezpieczeństwo Twojej karty na kilka sposobów. Przede wszystkim dane Twojej karty są zaszyfrowane i przechowywane na bezpiecznym serwerze. Korzystając z Google Pay, sprzedawca widzi numer konta wirtualnego przypisany do Twojej karty, której dane pozostają bezpieczne. Zanim zaczniesz korzystać z Google Pay, musisz ustawić ekran blokady urządzenia - gdy jej nie będzie, aplikacja usunie z Twojego telefonu numer konta wirtualnego. Kiedy dane mojej karty zostaną powiązane z kontem Google? Dane Twojej karty zostaną powiązane z kontem Google, gdy: kupisz produkt lub usługę Google (np. aplikację czy film w Google Play), dodasz karty bezpośrednio w aplikacji Google Pay lub przeglądarce Chrome. Więcej informacji na temat danych Twoich kart zapisanych w Google znajdziesz na pay.google.com Jak korzystać?
Jak płacić z Google Pay?
Płatności zegarkiem
Bezpieczeństwo
Garmin Pay – płać za zakupy zegarkiem
Usługa Garmin Pay to usługa transakcji zbliżeniowych, opracowana z myślą o osobach będących w ciągłym ruchu. Niezależnie od tego, czy chcesz wypić filiżankę kawy po porannym biegu, czy przekąsić coś podczas przejażdżki, Garmin Pay umożliwia szybkie i proste dokonywanie zakupów wyłącznie przy użyciu zegarka. Nie masz portfela? Nie masz telefonu? Nie ma problemu.
Co to jest Garmin Pay
Garmin Pay to usługa mobilnych płatności zbliżeniowych realizowanych zegarkiem Garmin, po dodaniu karty płatniczej do cyfrowego portfela. Dzięki usłudze, płacąc zegarkiem, możesz korzystać z tych samych kart płatniczych, których używasz na co dzień. Usługa Garmin Pay działa z wieloma rodzajami kart kredytowych i debetowych, w tym z kartami Visa® i Mastercard®. Wystarczy dodać je do wirtualnego portfela w zegarku, aby można było korzystać z zachęt i nagród zapewnianych w związku z korzystaniem z karty.
Obsługa usługi Garmin Pay:
Obecnie do dokonywania płatności można używać następujących urządzeń Garmin.
Wystarczą dwa kroki, aby uzyskać dostęp do usługi: To wszystko. Nie trzeba wyjmować telefonu, karty ani pieniędzy. Prywatność i zabezpieczenia – płać bez obaw z Garmin Pay Usługa Garmin Pay chroni dane użytkownika, wykorzystując przypisane do danego zegarka numery kart i kody transakcji za każdym razem, gdy użytkownik dokonuje płatności. Numer posiadanej karty nie jest przechowywany w urządzeniu ani na serwerach Garmin. Nie zostaje również przekazany sprzedawcy podczas dokonywania płatności. Możesz dzięki temu płacić bez obaw.. 1. Które karty mogę dodać do usług? Wszystkie karty wydane w Grupie BPS z wyłączeniem Naklejki zbliżeniowej i karty wydanej do Podstawowego Rachunku Płatniczego 2. Gdzie mogę płacić za pomocą usługi Garmin Pay? Wszędzie tam, gdzie dostępne są płatności zbliżeniowe. Szukaj miejsc oznaczonych logo: 3. Czy płacenie w ten sposób jest bezpieczne?\ Tak. Usługa Garmin Pay chroni dane użytkownika. Oryginalny numer karty zostaje zastąpiony cyfrowym zamiennikiem, tzw. tokenem. Dzięki temu numer posiadanej karty fizycznej nie jest przechowywany w zegarku ani na serwerach dostawcy usługi. Nie jest również przekazywany sprzedawcy podczas dokonywania płatności. 4. Czy, żeby zapłacić, muszę mieć przy sobie telefon? Nie, wystarczy zegarek z dodaną wcześniej kartą. 5. Czy muszę mieć dostęp do Internetu, żeby korzystać z usług? Nie, dostęp do Internetu niezbędny jest tylko w czasie dodawania karty do cyfrowego portfela. 6. Czy mogę do usługi dodać więcej niż jedną kartę? Tak, można dodać więcej niż jedną kartę. Jak zacząć korzystać?
Jak płacić zegarkiem?
Najczęściej zadawane pytania
Fitbit Pay – płać za zakupy zegarkiem
Fitbit Pay to usługa mobilnych płatności zbliżeniowych, która umożliwia klientom dokonywanie zakupów w sklepach za pomocą zegarków. Z Fitbit Pay możesz korzystać wszędzie tam, gdzie akceptowane są płatności zbliżeniowe. Usługa Fitbit Pay działa z kartami kredytowymi i debetowymi Visa® i Mastercard®. Wystarczy dodać je do wirtualnego portfela w zegarku.
Jakie modele zegarków obsługują funkcję Fitbit Pay?
Z płatności Fitbit Pay możesz korzystać na urządzeniach: Fitbit Versa 2, Fitbit Versa 2 Special Edition, Fitbit Charge 3 Special Edition, Fitbit Ionic
Tutaj znajdziesz aktualną listę urządzeń
Aby rozpocząć korzystanie z usługi, Aby zapłacić zegarkiem: 1. Które karty mogę dodać do usług? Wszystkie karty wydane w Grupie BPS z wyłączeniem Naklejki zbliżeniowej i karty wydanej do Podstawowego Rachunku Płatniczego 2. Gdzie mogę płacić za pomocą usługi Garmin Pay? Wszędzie tam, gdzie dostępne są płatności zbliżeniowe. Szukaj miejsc oznaczonych logo: 3. Czy płacenie w ten sposób jest bezpieczne? Tak. Usługa Fitbit Pay chroni dane użytkownika. Oryginalny numer karty zostaje zastąpiony cyfrowym zamiennikiem, tzw. tokenem. Dzięki temu numer posiadanej karty fizycznej nie jest przechowywany w zegarku ani na serwerach dostawcy usługi. Nie jest również przekazywany sprzedawcy podczas dokonywania płatności. 4. Czy, żeby zapłacić, muszę mieć przy sobie telefon? Nie, wystarczy zegarek z dodaną wcześniej kartą. 5. Czy muszę mieć dostęp do Internetu, żeby korzystać z usług? Nie, dostęp do Internetu niezbędny jest tylko w czasie dodawania karty do cyfrowego portfela. 6. Czy mogę do usługi dodać więcej niż jedną kartę? Tak, można dodać więcej niż jedną kartę. Jak zacząć korzystać?
Jak płacić z Fitbit Pay?
Najczęściej zadawane pytania
Gdzie?
Doładuj swój telefon!
Teraz masz możliwość bezprowizyjnego doładowania telefonu komórkowego na kartę. Usługa dostępna jest z poziomu Systemu Bankowości Internetowej oraz w okienkach bankowych. Dzięki niej zasilisz wybrany przez Ciebie numer telefonu o każdej porze dnia i nocy nie wychodząc z domu.
Korzyści korzystania z doładowań w Banku:
- szybkość - konto telefonu zostaje doładowane bezpośrednio po wykonaniu operacji w Systemie Bankowości Internetowej lub w okienku bankowym
- dostępność przez 24h - doładowania są dostępne przez całą dobę
- możliwość korzystania z wszystkich promocji organizowanych przez operatorów komórkowych
Aby dowiedzieć się więcej o procesie doładowania telefonu komórkowego prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy. Zapraszamy również do naszych placówek. Nasza doświadczona kadra udzieli Państwu wszelkich informacji.
Naszym partnerem biznesowym przy doładowaniach telefonów komórkowych jest firma Blue Media S.A. z siedzibą w Sopocie, posiadająca duże doświadczenie w usługach pre-paid oraz innych produktach związanych z telefonią komórkową i internetem. Od kilku lat współpracuje z wieloma bankami na terenie całego kraju.
Jak?
Poniżej podajemy dwa sposoby doładowania telefonu na kartę:
- Doładowanie jednorazowe - standardowy rodzaj doładowania, w którym przy każdym zleceniu podajemy wszystkie dane dotyczące operatora sieci, kwoty zasilenia oraz numer doładowywanego telefonu. W tym przypadku musimy również za każdym razem zautoryzować zlecenie za pomocą hasła jednorazowego,
- Doładowanie zdefiniowane - w którym tworzymy szablon przyszłych doładowań podając operatora sieci oraz zasilany numer telefonu. Szablon autoryzujemy tylko raz podczas jego zapisywania. Realizacja szablonu nie wymaga już uwierzytelnienia hasłem jednorazowym.
Faktura VAT?
Aby otrzymywać faktury VAT należy zarejestrować dane firmy oraz numery zasilanych telefonów na stronie internetowej Blue Media pod adresem zasilenia.faktura.pl. Od tego momentu, po każdym doładowaniu, otrzymasz fakturę w formie pliku PDF na wskazany w formularzu adres email. Cały proces rejestracji nie powinien zająć dłużej niż kilka minut.
Aby poprawnie przejść przez proces rejestracji przygotuj następujące informacje:
- dane firmy, które znajdą się na fakturze VAT (NIP, nazwa firmy, adres siedziby, telefon kontaktowy i opcjonalnie fax),
- adres email, na który będą przekazywane faktury w postaci pliku PDF,
- numery telefonów, po zasileniu których będziemy przekazywać faktury.
Przed rozpoczęciem korzystania z usługi zapoznaj się z Regulaminem usługi doładowania telefonów pre-paid.
- wysyłanie SMS po powstaniu dokumentu uznaniowego (wiadomość taką klient otrzymuje już w ciągu kilku sekund od czasu powstania operacji),
- wysyłanie SMS po zmianie salda, zawieracy nazwę rachunku, bieżące saldo i wolne środki.
Skrytki i depozyty bankowe
Dbając o Państwa poczucie bezpieczeństwa oferujemy bankowe skrytki sejfowe – na wszelkie wartościowe przedmioty. Nasze skrytki gwarantują bezpieczeństwo - mają odpowiednio mocną konstrukcję, znajdują się w specjalnie zbudowanych i chronionych pomieszczeniach Banku.