Wsparcie dla klientów - COVID 19

 

tarcza antykryzysowa 200x126

Komunikaty Zarządu

 

Gwarancje

bfg baner

Chroń swoją tożsamość

muszla.01.300x169.jpg 

Bezpieczeństwo eBankowości

secure

Aplikacja Mobilna Nasz Bank

QR AM 

Bankowość elektroniczna

logowanie 3

Wspieramy

wspieramy mks

Aplikacja Mobilna

AM logo

 

Dzięki aplikacji mobilnej "Nasz Bank" można wygodnie korzystać z bankowości elektronicznej na telefonie. Aplikację możesz pobrać z Google Play Store wyszukując frazę "Nasz Bank" lub zeskanować kod QR który znajdziesz po lewej w sekcji "Aplikacja Mobilna".

 

Opis Aplikacji

 

Aplikacja jest wygodną i bezpieczną formą dostępu do Twojego konta bankowego z telefonu czy tabletu.

 

Aplikacja umożliwia obsługę rachunków bankowych za pośrednictwem urządzeń mobilnych typu smartfon, tablet. Pozwala na kontrolę Twoich finansów w dowolnym miejscu i czasie. Aby korzystać z Aplikacji musisz posiadać dostęp do bankowości internetowej (własny indywidualny identyfikator i hasło). Niezbędny jest pakiet danych internetowych, ponieważ Aplikacja łączy się z odpowiednim serwerem przez Internet. Aplikacja działa poprawnie na urządzeniu z systemem operacyjnym Android od wersji 5.0. Urządzenie nie może być zrootowane.

 

Dzięki aplikacji zyskujesz:

  • mobilność – aplikacja dostosowana jest do urządzeń przenośnych: telefony komórkowe, tablety

  • dostępność usług banku z przenośnych urządzeń np. telefonu, tabletu 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę bez względu na miejsce i czas

  • wygodę - wygodna kontrola środków na rachunkach

  • mobilną autoryzację dyspozycji składanych w systemie bankowości internetowej

  • satysfakcję korzystania z usług banku

Aktywacja Aplikacji

 

Aby aktywować Aplikację należy:

  • zainstalować aplikację Nasz Bank na urządzeniu mobilnym z systemem Android ze sklepu Google Play

  • na końcowym etapie instalacji, zalogować się do serwisu bankowości internetowej w celu dodania urządzenia mobilnego.

     

    Instalacja „krok po kroku”. W Aplikacji postępujemy zgodnie z wyświetlonymi komunikatami:

     

    Aktywacja AM 1 Aktywacja AM 2

    1. Wpisz identyfikator bankowości internetowej.

    2. Zdefiniuj nazwę użytkownika.

    3. Zaloguj się do bankowości internetowej na komputerze. Przejdź do Ustawień a następnie do Kanałów dostępu i urządzeń. Dodaj urzadzenie mobilne i nadaj mu nazwę. Dodanie urządzenia będzie trzeba potwiedzić twoją obecną metodą autoryzacji.

    4. Zeskanuj QR KOD - pojawi się w trakcie dodawania urządzenia mobilnego w bankowości.

    Aktywacja AM 3 Aktywacja AM 4

    5. ustal i potwierdź e-PIN do aplikacji

    Gratulacje! Aktywowałeś aplikację

    Jeśli chcesz się dowiedzieć wiecej o naszej aplikacji to poniżej znajdziesz pełny przewodnik po aplikacji.

     

    Bezpieczeństwo

     

    Komunikacja między aplikacją Nasz Bank a bankiem odbywa się z użyciem mechanizmów szyfrujących. Korzystanie z Aplikacji jest bezpieczne - dostęp chroniony jest kodem e-PIN lub z wykorzystaniem cech biometrycznych:

    • e-PIN – indywidualne hasło dostępu do Aplikacji,

    • użytkownicy Aplikacji mogą logować się wykorzystując cechy biometryczne - odcisk palca,

     

    Ważne:

    • dbaj o bezpieczeństwo Twojego urządzenia mobilnego, instaluj tylko legalne oprogramowanie oraz wszystkie zalecane aktualizacje

    • zawsze używaj zaktualizowanego oprogramowania antywirusowego

    • pamiętaj, e-PIN do logowania w Aplikacji mobilnej przeznaczony jest tylko dla jednej osoby – nie udostępniaj go innej osobie

    • zawsze kończąc pracę korzystaj z polecenia „Wyloguj”

    • bank będzie wysyłał komunikaty do użytkowników tylko i wyłącznie poprzez system bankowości elektronicznej, w Aplikacji po zalogowaniu lub w powiadomieniach push

    • bank nigdy i w żadnej formie nie będzie Cię prosił o podanie kodu dostępu (kodu e-PIN) do Aplikacji

     

    Aplikacja Mobilna "Nasz Bank" - Sklep Google Play

    Pobierz

    Przewodnik Użytkownika do aplikacji mobilnej "Nasz Bank"

    Pobierz

    Informujemy że ta strone używa plików cookies.

    Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

    Zrozumiałem
    Ciasteczka (ang. cookies) to niewielkie pliki, zapisywane i przechowywane na twoim komputerze, tablecie lub smartphonie podczas gdy odwiedzasz różne strony w Internecie. Ciasteczko zazwyczaj zawiera nazwę strony internetowej, z której pochodzi, „długość życia” cookies (to znaczy czas jego istnienia), oraz przypadkowo wygenerowany unikalny numer służący do identyfikacji przeglądarki, z jakiej następuje połączenie ze stroną internetową.

    Pliki cookies wykorzystywane są w celu: dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych;

    w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;

    tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;

    utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;

     

    W ramach serwisu mogą być stosowane następujące rodzaje plików cookies:

     

    W ramach usługi Internet Banking stosowane są dwa rodzaje plików cookies sesyjnych:

    IBSTAT:

    Zakładane tylko w momencie, kiedy połączenie z bankiem szyfrowane jest bezpiecznym protokołem SSL. Przechowuje tymczasowy klucz generowany dynamicznie dla każdej wyświetlanej strony serwisu w celu identyfikacji stanu połączenia. Niezbędne do poprawnego działania serwisu.

    IB:

    Zakładane tylko w momencie, kiedy połączenie z bankiem szyfrowane jest bezpiecznym protokołem SSL. Przechowuje klucz sesji Klienta w celu identyfikacji użytkownika dla serwisu IB. Niezbędne do poprawnego działania serwisu.

    Ze względu na cel, jakiemu służą pliki cookies, w serwisie stosowane są następujące ich rodzaje:

    ·  „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;

    · „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;

    · „analityczne” wykorzystywane aby zrozumieć, usprawnić oraz prowadzić badania na temat funkcji odświeżalności serwisu , popularności podstron, oraz ilości wejść z innych witryn, informacji o aplikacji lub urządzeniach z jakich generowane są wejścia.

    Jak wyłączyć pliki Cookies w przeglądarce ?

    Każdy użytkownik Internetu może dostosować poziom akceptacji plików cookies do swoich preferencji, w tym całkowicie zablokować możliwość pozostawiania plików cookies. Wyłączenie stosowania cookies może spowodować utrudnienia korzystanie z niektórych usług w ramach naszych serwisów internetowych, w szczególności wymagających logowania. Wyłączenie opcji przyjmowania cookies nie powoduje natomiast braku możliwości czytania lub oglądania treści zamieszczanych w serwisie internetowym banku z zastrzeżeniem tych, do których dostęp wymaga logowania.

    Użytkownicy korzystający z urządzenia przenośnego (telefon, smartfon, tablet), powinni zapoznać się z opcjami dotyczącymi ochrony prywatności w dokumentacji na stronie internetowej producenta urządzenia mobilnego. Przechowywana informacja lub uzyskiwanie do niej dostępu nie powoduje zmian konfiguracyjnych w Twoim urządzeniu końcowym i oprogramowaniu zainstalowanym w tym urządzeniu.

    Informacje na temat ustawień lub całkowitego wyłączenia plików cookies w poszczególnych przeglądarkach dostępne są na poniższych stronach producentów popularnych przeglądarek, lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.