Bezpieczeństwo eBankowości

secure

Chroń swoją tożsamość

muszla.01.300x169.jpg

Gwarancje

bfg baner

Wsparcie dla klientów - COVID 19

 

tarcza antykryzysowa 200x126

Aplikacja Mobilna Nasz Bank

NaszBank logo 1024px

Bankowość elektroniczna

logowanie 3

Kariera w Banku Spółdzielczym

praca 2

Wspieramy

wspieramy mks

Aplikacja Mobilna

AM logo

 

Dzięki aplikacji mobilnej "Nasz Bank" można wygodnie korzystać z bankowości elektronicznej na telefonie. Aplikacja dostępna jest na telefony z Androidem i IOS. Możesz pobrać z aplikację wyszukując frazę "Nasz Bank" (Sklep Google), "BS Będzin - Nasz Bank" (Sklep Apple) lub zeskanować kod QR który znajdziesz po lewej w sekcji "Aplikacja Mobilna".

 

 

 

Opis Aplikacji

 

Aplikacja jest wygodną i bezpieczną formą dostępu do Twojego konta bankowego z telefonu czy tabletu.

 

Aplikacja umożliwia obsługę rachunków bankowych za pośrednictwem urządzeń mobilnych typu smartfon, tablet. Pozwala na kontrolę Twoich finansów w dowolnym miejscu i czasie. Aby korzystać z Aplikacji musisz posiadać dostęp do bankowości internetowej (własny indywidualny identyfikator i hasło). Niezbędny jest pakiet danych internetowych, ponieważ Aplikacja łączy się z odpowiednim serwerem przez Internet. Aplikacja działa poprawnie na urządzeniu z systemem operacyjnym Android od wersji 5.0, iOS od wersji 9.0. Urządzenie nie może być zrootowane.

 

Dzięki aplikacji zyskujesz:

  • mobilność – aplikacja dostosowana jest do urządzeń przenośnych: telefony komórkowe, tablety

  • dostępność usług banku z przenośnych urządzeń np. telefonu, tabletu 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę bez względu na miejsce i czas

  • wygodę - wygodna kontrola środków na rachunkach

  • mobilną autoryzację dyspozycji składanych w systemie bankowości internetowej

  • satysfakcję korzystania z usług banku

Aktywacja Aplikacji

 

Aby aktywować Aplikację należy:

  • zainstalować aplikację Nasz Bank na urządzeniu mobilnym z systemem Android ze sklepu Google Play

  • na końcowym etapie instalacji, zalogować się do serwisu bankowości internetowej w celu dodania urządzenia mobilnego.

     

    Instalacja „krok po kroku”. W Aplikacji postępujemy zgodnie z wyświetlonymi komunikatami:

     

    Aktywacja AM 1 Aktywacja AM 2

    1. Wpisz identyfikator bankowości internetowej.

    2. Zdefiniuj nazwę użytkownika.

    3. Zaloguj się do bankowości internetowej na komputerze. Przejdź do Ustawień a następnie do Kanałów dostępu i urządzeń. Dodaj urzadzenie mobilne i nadaj mu nazwę. Dodanie urządzenia będzie trzeba potwiedzić twoją obecną metodą autoryzacji.

    4. Zeskanuj QR KOD - pojawi się w trakcie dodawania urządzenia mobilnego w bankowości.

    Aktywacja AM 3 Aktywacja AM 4

    5. ustal i potwierdź e-PIN do aplikacji

    Gratulacje! Aktywowałeś aplikację

    Jeśli chcesz się dowiedzieć wiecej o naszej aplikacji to poniżej znajdziesz pełny przewodnik po aplikacji.

     

    Blik

    Usługa płatności mobilnych dostępnych w Aplikacji mobilnej.
    Płatności BLIKIEM są wygodne i bezpieczne - podajesz kod BLIK i zatwierdzasz transakcję e-PIN'em w aplikacji mobilnej. Nie musisz logować się do bankowości internetowej, przepisywać haseł SMS lub danych karty płatniczej. Wszystko, czego potrzebujesz, to telefon z aplikacją mobilną Nasz Bank.

    Tak aktywujesz Blik'a:

    BLIK 0 BLIK 2
    Aby wygenerować pierwszy kod BLIK kliknij BLIKi przejdź do włączenia usługi w Ustawienia BLIK

    Włącz płatność BLIK, wybierz rachunek,
    zaakceptuj regulamin i ZAPISZ

    BLIK 3

    BLIK 4

    Podaj e-PIN
    i ZATWIERDŹ
    Na ekranie logowania pojawi się opcja BLIK
    BLIK 0 BLIK 5
    Po włączeniu usługi BLIKaby wygenerować kod BLIK kliknij BLIK

     

    Kod BLIK służy do potwierdzenia operacji, którą wykonujesz; wyświetlany jest przez określony czas, po którego upływie traci ważność

    Przelew na telefon Blik

    Przelew na telefon BLIK jest idealnym rozwiązaniem do błyskawicznego rozliczania się ze znajomymi. Zrobisz to natychmiastowo, znając jedynie ich numery telefonów.

    Nieistotne jest to, w jakim banku ma konto osoba, której przelewasz pieniądze. Nie musicie być klientami tego samego banku. Wystarczy, że oboje macie dostępną funkcję Przelewu na telefon BLIK w swoich aplikacjach bankowych. Przelew dociera w kilkanaście sekund bez względu na godzinę i dzień tygodnia.

    Tak włączysz usługę odbierania przelewów BLIK:

    BLIK TEL 1 BLIK TEL 2
    Przejdź do ustawień i kliknij w
    Przelew na telefon BLIK

    Oznacz użytkowników przelewów na telefon BLIK

    Podaj e-PIN i ZATWIERDŹ

    BLIK TEL 1

    BLIK TEL 2

    Ponownie kliknij w Przelew na telefon BLIK

    Włącz możliwość odbierania przelewów na telefon BLIK

    Podaj kod z SMS'a i ZATWIERDŹ

     

     


     

    A tak wykonasz szybki przelew BLIK:

    BLIK TEL 3 BLIK TEL 4
    Po zalogowaniu kliknij w BLIKi kolejno w Przelew na telefon.Wybierz odbiorcę lub wpisz numer telefonu Kontakty oznaczone BLIK mogą odbierać przelewy na telefon BLIK
     

     

    BLIK TEL 5 BLIK TEL 6
    Uzupełnij szczegóły operacji i wybierz DALEJ sprawdź dane przelewu, wybierz WYKONAJ ,podaj e-PIN i ZATWIERDŹ

    Bezpieczeństwo

     

    Komunikacja między aplikacją Nasz Bank a bankiem odbywa się z użyciem mechanizmów szyfrujących. Korzystanie z Aplikacji jest bezpieczne - dostęp chroniony jest kodem e-PIN lub z wykorzystaniem cech biometrycznych:

    • e-PIN – indywidualne hasło dostępu do Aplikacji,

    • użytkownicy Aplikacji mogą logować się wykorzystując cechy biometryczne - odcisk palca,

     

    Ważne:

    • dbaj o bezpieczeństwo Twojego urządzenia mobilnego, instaluj tylko legalne oprogramowanie oraz wszystkie zalecane aktualizacje

    • zawsze używaj zaktualizowanego oprogramowania antywirusowego

    • pamiętaj, e-PIN do logowania w Aplikacji mobilnej przeznaczony jest tylko dla jednej osoby – nie udostępniaj go innej osobie

    • zawsze kończąc pracę korzystaj z polecenia „Wyloguj”

    • bank będzie wysyłał komunikaty do użytkowników tylko i wyłącznie poprzez system bankowości elektronicznej, w Aplikacji po zalogowaniu lub w powiadomieniach push

    • bank nigdy i w żadnej formie nie będzie Cię prosił o podanie kodu dostępu (kodu e-PIN) do Aplikacji

     

    Przewodnik Użytkownika do aplikacji mobilnej "Nasz Bank" (Android)

    Pobierz

    Przewodnik Użytkownika do aplikacji mobilnej "Nasz Bank" (iOS)

    Pobierz

    QR code

    W zależności od tego jaki masz system operacyjny w telefonie wybierz sklep internetowy, z którego pobierzesz darmową aplikację.

    Przejdź do sklepu z aplikacjami w telefonie klikając:

     

     

    google play pobierz 300x103 pobierz z appstore lg 2 300x105 

     

     lub zeskanuj kod QR:

    Android:   IOS:
    QR AM Android                                       QR AM IOS

     

    Polityka prywatności Aplikacji Mobilnej

    Polityka prywatności

    1. Aplikacja mobilna BS Będzin – Nasz Bank (Aplikacja) została przygotowana dla Klientów Banku Spółdzielczego w Będzinie (Bank).
    2. Klient pobierając aplikację z portalu internetowego wyraża zgodę na jej instalację i użytkowanie oraz na poniższe zasady Polityki Prywatności. Klient może w każdym momencie usunąć aplikację z urządzenia mobilnego, co nie wpływa na stan środków przechowywanych w Banku ani na działalnie innych aplikacji, związanych ze zdalnym dostępem Klienta do usług w Banku.
    3. Aplikacja na urządzeniu mobilnym:
      1. komunikuje się z systemami Banku, w którym Klient prowadzi swój rachunek, z użyciem mechanizmów szyfrujących,
      2. uzyskuje dostęp do następujących uprawnień na urządzeniu mobilnym:
        1. pamięci,
        2. komunikacji sieciowej – pełen dostęp do Internetu, stanu sieci i stanu Wi-Fi,
        3. informacji o lokalizacji,
        4. aparatu fotograficznego,
        5. danych kontaktów.
    4. Aplikacja na urządzeniu mobilnym nie przechowuje żadnych danych osobowych, które mogłyby umożliwić osobie trzeciej identyfikację konkretnego użytkownika Aplikacji, nie przechowuje danych pozwalających na uwierzytelnienie w serwisie, ani danych Klienta Banku, dostępnych po zalogowaniu.
    5. Dane Klienta związane z usługą świadczoną przez Bank mogą być pobierane z Banku przez Aplikację. W takim przypadku są one krótkotrwale przechowywane na urządzeniu mobilnym w celu ich wyświetlenia użytkownikowi, nie dłużej jednak niż do wyłączenia Aplikacji.
    6. W przypadku braku zgody na niniejszą Politykę Prywatności prosimy nie instalować Aplikacji lub ją usunąć z urządzenia mobilnego.
    7. Bank zastrzega sobie prawo zmiany Polityki Prywatności poprzez opublikowanie nowej Polityki Prywatności na stronie www.

     

    Wersja na dzień: 14.10.2020 r.

    Informujemy, że ta strona używa plików cookies.

    Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

    Zrozumiałem

    Ciasteczka (ang. cookies) to niewielkie pliki, zapisywane i przechowywane na twoim komputerze, tablecie lub smartphonie podczas gdy odwiedzasz różne strony w Internecie. Ciasteczko zazwyczaj zawiera nazwę strony internetowej, z której pochodzi, „długość życia” cookies (to znaczy czas jego istnienia), oraz przypadkowo wygenerowany unikalny numer służący do identyfikacji przeglądarki, z jakiej następuje połączenie ze stroną internetową.

    Pliki cookies wykorzystywane są w celu: dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych;

    w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;

    tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;

    utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;

     

    W ramach serwisu mogą być stosowane następujące rodzaje plików cookies:

     

    W ramach usługi Internet Banking stosowane są dwa rodzaje plików cookies sesyjnych:

    IBSTAT:

    Zakładane tylko w momencie, kiedy połączenie z bankiem szyfrowane jest bezpiecznym protokołem SSL. Przechowuje tymczasowy klucz generowany dynamicznie dla każdej wyświetlanej strony serwisu w celu identyfikacji stanu połączenia. Niezbędne do poprawnego działania serwisu.

    IB:

    Zakładane tylko w momencie, kiedy połączenie z bankiem szyfrowane jest bezpiecznym protokołem SSL. Przechowuje klucz sesji Klienta w celu identyfikacji użytkownika dla serwisu IB. Niezbędne do poprawnego działania serwisu.

    Ze względu na cel, jakiemu służą pliki cookies, w serwisie stosowane są następujące ich rodzaje:

    ·  „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;

    · „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;

    · „analityczne” wykorzystywane aby zrozumieć, usprawnić oraz prowadzić badania na temat funkcji odświeżalności serwisu , popularności podstron, oraz ilości wejść z innych witryn, informacji o aplikacji lub urządzeniach z jakich generowane są wejścia.

    Jak wyłączyć pliki Cookies w przeglądarce ?

    Każdy użytkownik Internetu może dostosować poziom akceptacji plików cookies do swoich preferencji, w tym całkowicie zablokować możliwość pozostawiania plików cookies. Wyłączenie stosowania cookies może spowodować utrudnienia korzystanie z niektórych usług w ramach naszych serwisów internetowych, w szczególności wymagających logowania. Wyłączenie opcji przyjmowania cookies nie powoduje natomiast braku możliwości czytania lub oglądania treści zamieszczanych w serwisie internetowym banku z zastrzeżeniem tych, do których dostęp wymaga logowania.

    Użytkownicy korzystający z urządzenia przenośnego (telefon, smartfon, tablet), powinni zapoznać się z opcjami dotyczącymi ochrony prywatności w dokumentacji na stronie internetowej producenta urządzenia mobilnego. Przechowywana informacja lub uzyskiwanie do niej dostępu nie powoduje zmian konfiguracyjnych w Twoim urządzeniu końcowym i oprogramowaniu zainstalowanym w tym urządzeniu.

    Informacje na temat ustawień lub całkowitego wyłączenia plików cookies w poszczególnych przeglądarkach dostępne są na poniższych stronach producentów popularnych przeglądarek, lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.