Bezpieczeństwo eBankowości

secure

Chroń swoją tożsamość

muszla.01.300x169.jpg

Gwarancje

bfg baner

Wsparcie dla klientów - COVID 19

 

tarcza antykryzysowa 200x126

Aplikacja Mobilna Nasz Bank

NaszBank logo 1024px

Bankowość elektroniczna

logowanie 3

Wspieramy

wspieramy mks

Aplikacja Mobilna

AM logo

 

Dzięki aplikacji mobilnej "Nasz Bank" można wygodnie korzystać z bankowości elektronicznej na telefonie. Aplikacja dostępna jest na telefony z Androidem i IOS. Możesz pobrać z aplikację wyszukując frazę "Nasz Bank" (Sklep Google), "BS Będzin - Nasz Bank" (Sklep Apple) lub zeskanować kod QR który znajdziesz po lewej w sekcji "Aplikacja Mobilna".

 

Opis Aplikacji

 

Aplikacja jest wygodną i bezpieczną formą dostępu do Twojego konta bankowego z telefonu czy tabletu.

 

Aplikacja umożliwia obsługę rachunków bankowych za pośrednictwem urządzeń mobilnych typu smartfon, tablet. Pozwala na kontrolę Twoich finansów w dowolnym miejscu i czasie. Aby korzystać z Aplikacji musisz posiadać dostęp do bankowości internetowej (własny indywidualny identyfikator i hasło). Niezbędny jest pakiet danych internetowych, ponieważ Aplikacja łączy się z odpowiednim serwerem przez Internet. Aplikacja działa poprawnie na urządzeniu z systemem operacyjnym Android od wersji 5.0, iOS od wersji 9.0. Urządzenie nie może być zrootowane.

 

Dzięki aplikacji zyskujesz:

  • mobilność – aplikacja dostosowana jest do urządzeń przenośnych: telefony komórkowe, tablety

  • dostępność usług banku z przenośnych urządzeń np. telefonu, tabletu 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę bez względu na miejsce i czas

  • wygodę - wygodna kontrola środków na rachunkach

  • mobilną autoryzację dyspozycji składanych w systemie bankowości internetowej

  • satysfakcję korzystania z usług banku

Aktywacja Aplikacji

 

Aby aktywować Aplikację należy:

  • zainstalować aplikację Nasz Bank na urządzeniu mobilnym z systemem Android ze sklepu Google Play

  • na końcowym etapie instalacji, zalogować się do serwisu bankowości internetowej w celu dodania urządzenia mobilnego.

     

    Instalacja „krok po kroku”. W Aplikacji postępujemy zgodnie z wyświetlonymi komunikatami:

     

    Aktywacja AM 1 Aktywacja AM 2

    1. Wpisz identyfikator bankowości internetowej.

    2. Zdefiniuj nazwę użytkownika.

    3. Zaloguj się do bankowości internetowej na komputerze. Przejdź do Ustawień a następnie do Kanałów dostępu i urządzeń. Dodaj urzadzenie mobilne i nadaj mu nazwę. Dodanie urządzenia będzie trzeba potwiedzić twoją obecną metodą autoryzacji.

    4. Zeskanuj QR KOD - pojawi się w trakcie dodawania urządzenia mobilnego w bankowości.

    Aktywacja AM 3 Aktywacja AM 4

    5. ustal i potwierdź e-PIN do aplikacji

    Gratulacje! Aktywowałeś aplikację

    Jeśli chcesz się dowiedzieć wiecej o naszej aplikacji to poniżej znajdziesz pełny przewodnik po aplikacji.

     

    Bezpieczeństwo

     

    Komunikacja między aplikacją Nasz Bank a bankiem odbywa się z użyciem mechanizmów szyfrujących. Korzystanie z Aplikacji jest bezpieczne - dostęp chroniony jest kodem e-PIN lub z wykorzystaniem cech biometrycznych:

    • e-PIN – indywidualne hasło dostępu do Aplikacji,

    • użytkownicy Aplikacji mogą logować się wykorzystując cechy biometryczne - odcisk palca,

     

    Ważne:

    • dbaj o bezpieczeństwo Twojego urządzenia mobilnego, instaluj tylko legalne oprogramowanie oraz wszystkie zalecane aktualizacje

    • zawsze używaj zaktualizowanego oprogramowania antywirusowego

    • pamiętaj, e-PIN do logowania w Aplikacji mobilnej przeznaczony jest tylko dla jednej osoby – nie udostępniaj go innej osobie

    • zawsze kończąc pracę korzystaj z polecenia „Wyloguj”

    • bank będzie wysyłał komunikaty do użytkowników tylko i wyłącznie poprzez system bankowości elektronicznej, w Aplikacji po zalogowaniu lub w powiadomieniach push

    • bank nigdy i w żadnej formie nie będzie Cię prosił o podanie kodu dostępu (kodu e-PIN) do Aplikacji

     

    Przewodnik Użytkownika do aplikacji mobilnej "Nasz Bank" (Android)

    Pobierz

    Przewodnik Użytkownika do aplikacji mobilnej "Nasz Bank" (iOS)

    Pobierz

     

    QR code

    W zależności od tego jaki masz system operacyjny w telefonie wybierz sklep internetowy, z którego pobierzesz darmową aplikację.

    Przejdź do sklepu z aplikacjami w telefonie klikając:

     

     

    google play pobierz 300x103 pobierz z appstore lg 2 300x105 

     

     lub zeskanuj kod QR:

    Android:   IOS:
    QR AM Android                                       QR AM IOS

     

    Polityka prywatności Aplikacji Mobilnej

    Polityka prywatności

    1. Aplikacja mobilna BS Będzin – Nasz Bank (Aplikacja) została przygotowana dla Klientów Banku Spółdzielczego w Będzinie (Bank).
    2. Klient pobierając aplikację z portalu internetowego wyraża zgodę na jej instalację i użytkowanie oraz na poniższe zasady Polityki Prywatności. Klient może w każdym momencie usunąć aplikację z urządzenia mobilnego, co nie wpływa na stan środków przechowywanych w Banku ani na działalnie innych aplikacji, związanych ze zdalnym dostępem Klienta do usług w Banku.
    3. Aplikacja na urządzeniu mobilnym:
      1. komunikuje się z systemami Banku, w którym Klient prowadzi swój rachunek, z użyciem mechanizmów szyfrujących,
      2. uzyskuje dostęp do następujących uprawnień na urządzeniu mobilnym:
        1. pamięci,
        2. komunikacji sieciowej – pełen dostęp do Internetu, stanu sieci i stanu Wi-Fi,
        3. informacji o lokalizacji,
        4. aparatu fotograficznego,
        5. danych kontaktów.
    4. Aplikacja na urządzeniu mobilnym nie przechowuje żadnych danych osobowych, które mogłyby umożliwić osobie trzeciej identyfikację konkretnego użytkownika Aplikacji, nie przechowuje danych pozwalających na uwierzytelnienie w serwisie, ani danych Klienta Banku, dostępnych po zalogowaniu.
    5. Dane Klienta związane z usługą świadczoną przez Bank mogą być pobierane z Banku przez Aplikację. W takim przypadku są one krótkotrwale przechowywane na urządzeniu mobilnym w celu ich wyświetlenia użytkownikowi, nie dłużej jednak niż do wyłączenia Aplikacji.
    6. W przypadku braku zgody na niniejszą Politykę Prywatności prosimy nie instalować Aplikacji lub ją usunąć z urządzenia mobilnego.
    7. Bank zastrzega sobie prawo zmiany Polityki Prywatności poprzez opublikowanie nowej Polityki Prywatności na stronie www.

     

    Wersja na dzień: 14.10.2020 r.

    Informujemy, że ta strona używa plików cookies.

    Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

    Zrozumiałem

    Ciasteczka (ang. cookies) to niewielkie pliki, zapisywane i przechowywane na twoim komputerze, tablecie lub smartphonie podczas gdy odwiedzasz różne strony w Internecie. Ciasteczko zazwyczaj zawiera nazwę strony internetowej, z której pochodzi, „długość życia” cookies (to znaczy czas jego istnienia), oraz przypadkowo wygenerowany unikalny numer służący do identyfikacji przeglądarki, z jakiej następuje połączenie ze stroną internetową.

    Pliki cookies wykorzystywane są w celu: dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych;

    w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;

    tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;

    utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;

     

    W ramach serwisu mogą być stosowane następujące rodzaje plików cookies:

     

    W ramach usługi Internet Banking stosowane są dwa rodzaje plików cookies sesyjnych:

    IBSTAT:

    Zakładane tylko w momencie, kiedy połączenie z bankiem szyfrowane jest bezpiecznym protokołem SSL. Przechowuje tymczasowy klucz generowany dynamicznie dla każdej wyświetlanej strony serwisu w celu identyfikacji stanu połączenia. Niezbędne do poprawnego działania serwisu.

    IB:

    Zakładane tylko w momencie, kiedy połączenie z bankiem szyfrowane jest bezpiecznym protokołem SSL. Przechowuje klucz sesji Klienta w celu identyfikacji użytkownika dla serwisu IB. Niezbędne do poprawnego działania serwisu.

    Ze względu na cel, jakiemu służą pliki cookies, w serwisie stosowane są następujące ich rodzaje:

    ·  „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;

    · „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;

    · „analityczne” wykorzystywane aby zrozumieć, usprawnić oraz prowadzić badania na temat funkcji odświeżalności serwisu , popularności podstron, oraz ilości wejść z innych witryn, informacji o aplikacji lub urządzeniach z jakich generowane są wejścia.

    Jak wyłączyć pliki Cookies w przeglądarce ?

    Każdy użytkownik Internetu może dostosować poziom akceptacji plików cookies do swoich preferencji, w tym całkowicie zablokować możliwość pozostawiania plików cookies. Wyłączenie stosowania cookies może spowodować utrudnienia korzystanie z niektórych usług w ramach naszych serwisów internetowych, w szczególności wymagających logowania. Wyłączenie opcji przyjmowania cookies nie powoduje natomiast braku możliwości czytania lub oglądania treści zamieszczanych w serwisie internetowym banku z zastrzeżeniem tych, do których dostęp wymaga logowania.

    Użytkownicy korzystający z urządzenia przenośnego (telefon, smartfon, tablet), powinni zapoznać się z opcjami dotyczącymi ochrony prywatności w dokumentacji na stronie internetowej producenta urządzenia mobilnego. Przechowywana informacja lub uzyskiwanie do niej dostępu nie powoduje zmian konfiguracyjnych w Twoim urządzeniu końcowym i oprogramowaniu zainstalowanym w tym urządzeniu.

    Informacje na temat ustawień lub całkowitego wyłączenia plików cookies w poszczególnych przeglądarkach dostępne są na poniższych stronach producentów popularnych przeglądarek, lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.